Recenze Mackie MC-450 | PCMag

0
Recenze Mackie MC-450 |  PCMag

Mackie’s drátový MC-450 sluchátka (299,99 $) jsou určeny pro nahrávací studia a kontrolu mixů na cestách. Jsme fanoušky zvukového podpisu, protože upřednostňuje přesnost a čistotu, i když bychom chtěli trochu více low-end odezvy. Sestavení s otevřenou zadní částí MC-450 podle návrhu uniká zvuk, takže nejsou ideální pro sledování nebo overduby, které zahrnují mikrofony. Cena je také trochu vysoká za to, co dostanete, i když kvalita přiloženého příslušenství to částečně kompenzuje. To znamená, že za stejnou cenu preferujeme 299 $ od Beyerdynamic DT 700 Pro X sluchátka. Jsou stejně pohodlné a navíc poskytují přesnou odezvu v nízkých tónech, aniž by obětovaly středy a výšky.

Elegantní design a užitečné doplňky

Stejně jako u většiny produktů Mackie, logo společnosti běžícího muže je nápadné; je vidět na obou otevřených náušnících MC-450 s mřížkou, velkém přenosném pouzdře a dokonce i na váčku uvnitř pouzdra. Odvážné designové prvky mohou narušit dohodu, pokud dáváte přednost něčemu nenápadnějšímu. Cirkumaurální náušníky používají perforovanou kůži, která se může trochu zahřívat, ale jinak je velmi pohodlná. Kožené potahy velkoryse tlumí paměťovou pěnu, která také polstruje spodní stranu čelenky. Konstrukce s otevřenou zadní částí umožňuje průchod vzduchu sluchátky, což může přispět k přirozenějšímu a jasnějšímu zvuku.

Uvnitř 42mm dynamické měniče poskytují frekvenční rozsah 20 Hz až 20 kHz s impedancí 54 ohmů.

Příslušenství Mackie MC-450 v pouzdře

(kredit: Tim Gideon)

Získáte tři různé 3,5mm kabely a také adaptér se čtyřpalcovým konektorem pro sluchátka pro připojení ke stereo a profesionálnímu zařízení. Jeden kabel měří 9,8 stop dlouhý; má opletený látkový plášť a uzamykací bajonetový konektor na konci sluchátek. Jednoduše vložte kabel a otočte jej, aby se zajistil na místě. Další dva kabely jsou oba 4 stopy dlouhé. Jeden je stočený s poměrně tlustým pláštěm (běžný u studiových sluchátek). Druhý je tenký s inline dálkovým ovládáním a mikrofonem, díky čemuž se dobře hodí pro mobilní zařízení. Samozřejmě budete pravděpodobně potřebovat adaptér pro připojení tohoto kabelu k telefonu (pokud nemáte to štěstí, že máte jeden z mála sluchátka s konektorem pro sluchátka), ale stále se nám líbí, že to Mackie zahrnuje.

Inline dálkový ovladač má multifunkční centrální tlačítko, které ovládá přehrávání, správu hovorů a navigaci po stopách v závislosti na tom, kolikrát jej stisknete. Získáte také vyhrazené ovládání hlasitosti na obou stranách centrálního tlačítka. Inline mikrofon nabízí solidní čistotu, kterou očekáváme od kabelových možností.

Ačkoli Mackie prodává tato sluchátka jako výjimečně přenosná, ve skutečnosti je to diskutabilní. Ano, skládají se naplocho do pouzdra, ale toto pouzdro je poměrně velké a v příručním zavazadle zabere značné místo. Jinak je pouzdro na zip vysoce kvalitní – může se pochlubit zaobleným designem, má vnitřní výřezy pro sluchátka a obsahuje extra obal na zip ve tvaru vejce pro kabel a příslušenství adaptéru.

Vynikající čistota, ale světlo na basy

Na skladbách s intenzivním subbasovým obsahem, jako je „Silent Shout“ od The Knife, sluchátka poskytují přiměřeně solidní dunění, ale zvukový podpis směřuje k přesnosti a čistotě, nikoli k low-endu. Pokud hledáte to druhé, nejsou to sluchátka pro vás. Nízké tóny však nezkreslují při maximálních úrovních hlasitosti a stále znějí bohatě a plně při středních úrovních hlasitosti.

„Drover“ Billa Callahana, skladba s mnohem méně hlubokými basy v mixu, lépe odhaluje zvukový podpis. Bicí v této skladbě mohou znít na basových sluchátkách příliš hřmotně, ale v tomto případě tomu tak není – ve skutečnosti si můžete myslet, že bicí znějí trochu slabě. Sluchátka je úplně nezredukují na jemné poklepání, ale basy znějí blízko ploché. Opět je to dobrá zpráva, protože cílem sluchátek je poskytovat přesné vyhodnocení mixů. Pokud ale hledáte trochu více low-endové plnosti, mnoho konkurenčních modelů nabízí v tomto oddělení mnohem více. Jak se dalo očekávat, středofrekvenční a vysokofrekvenční prvky jsou zpracovány mnohem lépe; akustické brnkání a perkusní hity vyšších registrů jsou zde obzvláště jasné a jasné. Callahanův barytonový vokál zní v nízkých středech o něco méně bohatě než obvykle, ale vše je ostré, jasné a detailní.

Sluchátka Mackie MC-450

(kredit: Tim Gideon)

Na „No Church in the Wild“ od Jay-Z a Kanye Westa dostává smyčka na kopák ideální vysoký střed, což umožňuje, aby si jeho útok udržel razanci. Mezitím vinylové praskání a syčení na pozadí těží z vynikající úrovně detailů – tyto prvky nejsou zvýrazněny, ale o prostor jim konkuruje jen velmi málo. Jak bicí smyčka, tak subbasové syntezátorové hity postrádají druh úderu a nízké odezvy, kterou byste mohli očekávat. Dalo by se dokonce namítnout, že minima jsou vytočena o něco dále za neutrální hodnotu.

Orchestrální skladby, jako úvodní scéna z Johna Adamse Evangelium podle druhé Mariezvuk předvídatelně jasný a jasný; zaměření zůstává na středy a výšky. Skladby jako je tato mají často jen málo v cestě hlubokých minim, ale i zde jsou tyto prvky v mixu trochu o krok zpět.

Přesné studiové monitory, které jsou trochu krátké

Sluchátka Mackie MC-450 jsou pohodlná, nabízejí přesný zvuk pro kontrolu mixů ve studiu a dodávají se s dobrou sadou příslušenství. Pokud však hledáte robustní basovou odezvu nebo se vám prostě nelíbí estetika, existuje spousta alternativ, které je třeba zvážit. Za stejnou cenu doporučujeme již zmíněná sluchátka Beyerdynamic DT 700 Pro X, která nabízejí trochu více low-endového dunění, aniž by utrpěla čistota ve vyšších frekvencích. A za méně peněz, 149 dolarů Jezdil NTH-100 sluchátka používají podobný zvukový přístup připravený pro studio, i když nemají zdaleka tolik příslušenství.

Profesionálové

• Přesný zvukový podpis, který se zaměřuje na středy a výšky

• Pohodlné pro dlouhé poslechy

• Balení obsahuje tři odnímatelné kabely (jeden s dálkovým ovládáním)

Sečteno a podtrženo

Kabelová sluchátka Mackie MC-450 poskytují spolehlivou čistotu zvuku pro kontrolu mixů, ale čelí spoustě konkurence přesvědčivých alternativ.

Jako Co čtete?

Přihlásit se Laboratorní zpráva abyste dostávali nejnovější recenze a nejlepší rady k produktům přímo do vaší schránky.

Tento newsletter může obsahovat reklamu, nabídky nebo přidružené odkazy. Přihlášením k odběru newsletteru vyjadřujete svůj souhlas s naším Podmínky použití a Zásady ochrany osobních údajů. Z odběru newsletterů se můžete kdykoli odhlásit.

podobné příspěvky